Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Marjolein Pubben - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Marjolein Pubben - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

05 September 2016 | Nederland, Venray

Ha iedereen!
Zaterdag is het zo ver. Dan vertrekt mijn vliegtuig vanaf schiphol richting Peru, Puerto Maldonado. Super spannend, maar wel heel erg gaaf. Ik ga proberen via deze blog het thuisfront een beetje op de hoogte te houden van mijn ervaringen daar. Op deze site kan ik foto's en videos van mijn reis zetten, en natuurlijk vertellen wat ik allemaal meemaak. Nu moet ik wel toegeven dat ik nog nooit eerder een blog bijgehouden heb, maar zo moeilijk kan het niet zijn toch!
Hopelijk vinden jullie het leuk om af en toe is door te lezen.

Groetjes, nu nog vanuit het koude Nederland!

  • 10 September 2016 - 09:21

    Jolanda Maas:

    Fijne reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 23 Aug. 2016
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 1752

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 16 Februari 2017

Stage Peru

Landen bezocht: